Sedona στο Grand Canyon - Ρομαντικό ταξίδι Σαββατοκύριακου στην Αριζόνα

Το να έχεις επέτειο γάμου την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου δεν μοιάζει καθόλου με τα γενέθλιά σου τα Χριστούγεννα. Ως σύζυγος, αναμένεται να βρείτε νέους και ενδιαφέροντες ρομαντικούς τρόπους για να γιορτάσετε το γεγονός. Μετά από 20 χρόνια, ακόμη και ένας σπουδαίος σχεδιαστής σαν εμένα μπορεί να τα καταφέρει. Ευτυχώς, το φετινό ταξίδι στην Αριζόνα ήταν πέρα ​​από τις προσδοκίες.

Το σχέδιο ήταν να κάνουμε ένα μακρύ Σαββατοκύριακο, να πετάξουμε στο Φοίνιξ, να οδηγήσουμε στη Σεντόνα, να κάνουμε μια περιοδεία με Jeep, να δούμε μερικά ηλιοβασιλέματα, να δούμε μερικά ινδικά ερείπια, να οδηγήσουμε ολόκληρο το South Rim του Grand Canyon (και πίσω), και μετά να πετάξουμε σπίτι για την Ανατολική Ακτή. Όλα αυτά θα γίνουν σε τρεις μέρες. Κανένα πρόβλημα.

Σεντόνα

Η διαδρομή προς τη Σεντόνα από το Φοίνιξ χαρακτηρίζεται κυρίως από δύο πράγματα. Η θερμοκρασία πέφτει 10 βαθμούς και ο κάκτος Saguaro εξαφανίζεται στα 3000 πόδια υψόμετρο.

Το Κάστρο του Μοντεζούμα

Εθνικό Πάρκο του Κάστρου του Μοντεζούμα

Σταματήσαμε στο Εθνικό Πάρκο του Κάστρου του Μοντεζούμα. Επέλεξα αυτό το πάρκο από τόσα πολλά ινδικά ερείπια στην Αριζόνα απλώς και μόνο επειδή ήταν στο δρόμο προς τη Σεντόνα. Δεν απογοητεύτηκα. Αυτή είναι πραγματικά μια πολύ ήσυχη τοποθεσία και θα είστε πολύ ξεκούραστοι μετά τη σύντομη βόλτα σας γύρω από τον βρόχο. Το κύριο χαρακτηριστικό είναι ένα pueblo χτισμένο στο βουνό περίπου 70 πόδια πάνω. Δεν μπορείτε να μπείτε αυτές τις μέρες, αλλά μπορείτε να πάρετε μερικές φωτογραφίες (με το φακό ζουμ σας). Κατάφερα επίσης να γίνω Junior Ranger στο καταφύγιο συνδέοντας κομμάτια και τα ζώα που τα έφτιαξαν. Έφερα σε δύσκολη θέση τη γυναίκα μου για λίγες ώρες φορώντας το σήμα που συνόδευε τον βαθμό.

Ροζ Jeep περιήγηση στους λόφους της Σεντόνα

Το Pink Jeep περιηγείται στη Σεντόνα

Μείναμε σε ένα B&B στη Sedona, το οποίο χρεώνει λίγο επιπλέον, καθώς έχει θέα στους κόκκινους βράχους. Τα βουνά είναι θεαματικά, ακόμα καλύτερα από το Grand Canyon, και, στο λυκόφως, οι σκιές κάνουν τα χρώματα να ξεπηδήσουν. Είχαμε κανονίσει μια στιβαρή περιήγηση Pink Jeep  στους λόφους της Sedona για το απόγευμα. Η θέα από το Jeep ήταν ξεπερασμένη μόνο από τις απότομες ανηφόρες και τις πτώσεις που μας έβαλε ο οδηγός μας. Θα συνιστούσα να κάνετε αυτήν την περιήγηση, αν και οι οδηγοί είναι πολύ ικανοί και, συχνά, πολύ γνώστες της γεωλογίας της περιοχής. Στην πραγματικότητα έμαθα αρκετά για τους βραχώδεις σχηματισμούς και γιατί τα βράχια είναι κόκκινα. Πρέπει να κάνετε τη δική σας περιήγηση για να μάθετε την απάντηση.

Ήταν στην περιοδεία που αντιμετωπίσαμε το πρώτο μας πρόβλημα. Ο οδηγός στο Κάστρο του Montezuma μας είπε ότι θα ήμασταν «ανόητοι» να οδηγήσουμε το South Rim από τα ανατολικά προς τα δυτικά. Θα πρέπει μάλλον να ανεβούμε μέσα από τα βουνά του Coconino για την πρωινή θέα, να πάμε στο χωριό στα δυτικά και μετά στη Σκοπιά στα ανατολικά για το ηλιοβασίλεμα. Κάνοντας αυτό, πιθανότατα θα χάσουμε τα ερείπια του Wupatki. Είχα προγραμματίσει να δω τα ερείπια καθώς είναι ένα μέρος στις ΗΠΑ που έχει μια τρύπα. Μια φυσητήρας προκαλείται από ένα τεράστιο υπόγειο σπήλαιο. Όταν η θερμοκρασία του εξωτερικού αέρα είναι διαφορετική από τη θερμοκρασία του σπηλαίου, ο αέρας είτε θα εισέλθει είτε θα εξέλθει για να καλύψει τη διαφορά πίεσης. Πολύ ωραίο!

Grand Canyon

Ο οδηγός του Jeep μας είπε να πάμε στα ερείπια Wupatki, μετά το πρώτο πρωινό φως στη σκοπιά, να κάνουμε μια στάση στο Grandview Point (μία από τις πολλές  εντυπωσιακές όψεις του Grand Canyon ) και να συνεχίσουμε προς το χωριό και το Hermits Rest για το ηλιοβασίλεμα . Στο τέλος, η τρύπα ήταν πάρα πολύ για να περάσει.

Ένα ωραίο χαρακτηριστικό είναι ότι για να φτάσετε στο Wupatki, πρέπει να περάσετε από το Εθνικό Πάρκο Sunset Crater, το μέρος όπου σημειώθηκε ηφαιστειακή έκρηξη και ροή λάβας. Υπάρχουν μερικά μίλια από πεδία καλυμμένα με λάβα και βουνά με τέφρα. Αυτά ήταν πραγματικά καταπληκτικά να τα δεις, και η γυναίκα μου, η οποία συνήθως δεν ενοχλείται από τη φύση, ξαφνιάστηκε. Όταν φτάσαμε στο Wupatki, έμαθα ένα ενδιαφέρον γεγονός. Πολλά Εθνικά Πάρκα είναι διαθέσιμα για είσοδο ακόμα κι αν δεν είναι «ανοιχτά». Μπορείτε να μπείτε στο πάρκο χωρίς χρέωση, αρκεί να φτάσετε πριν βρεθεί κάποιος εκεί να πληρώσει. Περιηγηθήκαμε στο Wupatki και μάθαμε για τον ιστότοπο. Υπάρχουν δωρεάν φυλλάδια – το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να τα επιστρέψετε στο κουτί. Η διαδρομή μέχρι τη σκοπιά ήταν αρκετά σύντομη μετά το Wupatki, και φτάσαμε περίπου στις 10 π.μ., με λίγο πρωϊνό φως ακόμα για φωτογραφίες εμπορευμάτων.

Η Σκοπιά στο Γκραν Κάνυον

Το Γκραντ Κάνυον είναι … καλά… μεγαλειώδες. Νιώθεις πολύ μικρός στην άκρη μιας τόσο μεγάλης δομής. Η Σκοπιά είναι η ανατολικότερη όψη στο νότιο χείλος και θα χρειαστεί να ακολουθήσετε τη διαδρομή 64 μέχρι την Ανατολική Πύλη για να φτάσετε εκεί. Θα πρότεινα σε οποιονδήποτε να ξεκινήσει από τη Σκοπιά στο νότιο χείλος, όπου οι πρώτες απόψεις σας θα περιλαμβάνουν αυτό το ιστορικό κτήριο στο πλαίσιο σας. Αυτό με βοήθησε να βάλω σε προοπτική την κλίμακα αυτού που έβλεπα, κάτι που δεν είναι εύκολο με θέα όπως το Grand Canyon. Το κατάστημα δώρων είναι επίσης ωραίο.

Μας απασχολούσε η ώρα του ηλιοβασιλέματος, οπότε πήγαμε στο Grandview Point για την θέα. Το φως ήταν ακόμα εντυπωσιακό. Υπάρχει αρκετή απόρριψη στις φωτογραφίες – η φωτογραφική μηχανή σας απλά δεν μπορεί να δει τα χρώματα που υπάρχουν εκεί. Ήταν καταπληκτικό. Πήγαμε κατευθείαν από εκεί στο χωριό, όπου βρίσκονται πολλά από τα καταφύγια. Υπάρχουν επίσης αρκετά ψώνια εδώ. Αναμενόταν να βρω το ιδανικό δώρο επετείου για τη γυναίκα μου κοιτάζοντας τα καταστήματα με τις υψηλότερες τιμές. Κατέληξα να βρω εκεί ένα όμορφο παλτό που δεν ήταν διαθέσιμο στο μέγεθός της. Φυσικά, το παρήγγειλα διαδικτυακά αμέσως και γλίτωσα 20 $. Δόξα τω Θεώ για τα iPhone.

Εθνικό Πάρκο Grand Canyon

Κάναμε μια μικρή πεζοπορία στο μονοπάτι Bright Angel. Πολλοί τουρίστες κάνουν αυτό το μονοπάτι αφού, στην αρχή, είναι αρκετά εύκολο. Υπήρχαν κάποιες προειδοποιητικές πινακίδες που υποδηλώνουν ότι δεν ξεκινάμε πολύ αργά στο ταξίδι μας προς τον πυθμένα του φαραγγιού. Μην ανησυχείτε – δεν το σχεδίαζα ούτως ή άλλως. Γυρίσαμε αφού έγινε πολύ λάσπη. Η γυναίκα μου είναι κορίτσι της πόλης και αρκεί λίγη λάσπη για να μας φέρει πίσω για περισσότερα ψώνια.

Καταλήξαμε στο Hermits Rest για το ηλιοβασίλεμα. Ήταν λίγο απογοητευτικό ότι το εστιατόριο στο τέλος του δρόμου έκλεινε στις 5 μ.μ. Θα ήταν ωραίο να πιείτε λίγο ωραίο κρασί και να απολαύσετε το ηλιοβασίλεμα. Το Γκραν Κάνυον παραδόξως δεν είναι καθόλου τουριστικό αυτή την εποχή. Καταλαβαίνω ότι δεν μπορείτε να οδηγήσετε στο Hermits Rest μετά τον Μάρτιο επειδή επιμένουν να πάρετε το λεωφορείο.

Η οδήγηση πίσω στη Σεντόνα ήταν αργά, χωρίς προβλήματα και κυρίως κατάμαυρη. Είχα πείσει τη γυναίκα μου ότι έπρεπε να δει ένα άλλο ινδικό ερείπιο, οπότε σχεδιάσαμε να ξεκινήσουμε νωρίς πίσω στο σπίτι. Η στάση ονομαζόταν Montezuma’s Well και συστήθηκε από έναν ιδιοκτήτη καταστήματος στη Sedona. Η τοποθεσία είναι ένα μικρό μπολ, ίσως 200 πόδια σε διάμετρο. Στο πλάι είναι χτισμένο ένα pueblo. Στο κάτω μέρος του μπολ είναι μια καθαρή λίμνη. Το ενδιαφέρον είναι ότι αποτελεί όαση για πολλά πλάσματα της περιοχής. Ερχόμενοι νωρίς όπως κάναμε, μας επιτρέπει να δούμε πολλά ζώα που συνήθως είναι κρυμμένα. πουλιά & φίδια. Αυτή είναι επίσης μια πολύ ήσυχη τοποθεσία και θα ήθελα να μείνω περισσότερο. Εκμεταλλεύτηκα επίσης τον νέο μου κανόνα και έφτασα πριν από τον αρχιφύλακα, εξαλείφοντας τυχόν χρεώσεις που συνήθως συνδέονται με την επίσκεψη.

Πίσω στο σπίτι, νιώθουμε ότι μπορεί να ήταν ένα όνειρο. Έχω εκατοντάδες φωτογραφίες να δω. Πρέπει να το πω σε όλους τους φίλους μου. Πρέπει να δημοσιεύσω στο Flickr & στο Facebook. Πρέπει να γράψω στον μπαμπά μου γιατί δεν θα μπει στο Facebook. Πρέπει επίσης να… προγραμματίσω το επετειακό ταξίδι της επόμενης χρονιάς.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *