Μόντρεαλ εναντίον Κεμπέκ Σίτι: Η ιστορία ενός ταξιδιώτη για δύο πόλεις

Είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω στον Καναδά για κάποια απόδραση το καλοκαίρι. Δύο από τις πόλεις στο δρομολόγιό μας ήταν το Μόντρεαλ και το Κεμπέκ. Ενώ και στις δύο τοποθεσίες, κάναμε ουσιαστικά τους ίδιους τύπους δραστηριοτήτων και επισκεφτήκαμε παρόμοιες τοποθεσίες. Και στις δύο πόλεις, είχαμε πολύ καλές εμπειρίες και είδαμε σχεδόν όλα όσα θέλαμε να κάνουμε. Ωστόσο, στο τέλος της διαμονής μας, συμφωνήσαμε αμοιβαία ότι δεν είχαμε έντονη επιθυμία να επιστρέψουμε στη μια πόλη, αλλά ήμασταν ενθουσιασμένοι έτοιμοι να επιστρέψουμε στην άλλη. Αρχίσαμε να αντιμετωπίζουμε το ερώτημα: Γιατί η μία πόλη μας άφησε τόσο μεγάλη εντύπωση ενώ η άλλη όχι;

Γνωρίζουμε ότι πρόκειται για δύο μεγάλες πόλεις που έχουν πολλά να προσφέρουν στον ταξιδιώτη. Κάθε ένα είναι μοναδικό, αλλά έχουν επίσης πολλές ομοιότητες. Για να αφαιρέσουμε το μυστήριο, ναι, ήταν το Μόντρεαλ που μας άφησε λιγότερο δραματική εντύπωση και η πόλη του Κεμπέκ που λαχταράμε να επιστρέψουμε. Είμαι βέβαιος ότι είναι αυτό που πολλοί από εσάς είχατε ήδη μαντέψει, και είμαι σίγουρος ότι πολλοί από εσάς έχετε τις δικές σας απόψεις και υποψίες. Αλλά νομίζω ότι αξίζει να ξεσυσκευάσουμε αυτήν την ερώτηση για να εξετάσουμε γιατί ορισμένες πόλεις γίνονται αγαπητές στον ταξιδιώτη και άλλες μας αφήνουν την αίσθηση ότι ήμασταν εκεί, το κάναμε αυτό.

Μόντρεαλ

Σχεδιάσαμε να περάσουμε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή βράδυ στο Μόντρεαλ. Κλείσαμε συγκεκριμένα ένα ξενοδοχείο που δεν ήταν στο κέντρο της πόλης, επειδή θέλαμε να κάνουμε κάποιες δραστηριότητες στη γύρω περιοχή καθώς και στο κέντρο της πόλης. Οδηγήσαμε στον Καναδά από την πόλη μας στην ανατολική ακτή των Ηνωμένων Πολιτειών και κάναμε μια όμορφη διαδρομή μέσω των Adirondacks στη βόρεια πολιτεία της Νέας Υόρκης. Φτάσαμε το μεσημέρι στο Μόντρεαλ και βρήκαμε το ξενοδοχείο που επιλέξαμε να είναι πολύ εξυπηρετικό και πολύ όπως περιμέναμε.

Την πρώτη μας μέρα, πήραμε το μετρό στο Παλιό Μόντρεαλ και φάγαμε δείπνο στην πλατεία Jaques Cartier

Στη συνέχεια, περάσαμε χρόνο περπατώντας στην Rue Saint-Paul, παρακολουθώντας τα buskers και θαυμάζοντας την ομορφιά της Παλιάς Πόλης. Όλα πήγαν καλά και περάσαμε ευχάριστα.

Τη δεύτερη μέρα μας, απολαύσαμε τη θέα από το Mount Royal Park και περάσαμε τη μέρα στον Βοτανικό Κήπο. Και οι δύο εμπειρίες ήταν ευχάριστες και πολύ καλύτερες από ό,τι περιμέναμε. Μάλιστα, οι Κινέζοι Κήποι μέσα στον Βοτανικό Κήπο του Μόντρεαλ ήταν μια υπέροχη έκπληξη που μας θύμισε τις επισκέψεις μας στην Κίνα.

Την τρίτη μας μέρα, κάναμε μια μικρή κρουαζιέρα στον ποταμό St. Lawrence γύρω από την περιοχή Old Port Montreal.

Αυτό περιλάμβανε να δείτε τις κλειδαριές του καναλιού Lachine, το Habitat 67, το Parc Jean Drapeau, το νησί της Αγίας Ελένης και την όμορφη θέα στην προκυμαία της πόλης.

Δεν ήταν όλα τέλεια. Ο καιρός ήταν συχνά αδύναμος και κάπως μη συνεργάσιμος. Φαινόταν πάντα να υπάρχει κίνδυνος πολλαπλών καταιγίδων και έβρεχε τα περισσότερα πρωινά και βράδια. Ωστόσο, ο καιρός δεν μας εμπόδισε να κάνουμε τα κύρια πράγματα που είχαμε θέσει να κάνουμε και απολαύσαμε τις περισσότερες από τις δραστηριότητές μας κάτω από μερικώς ηλιόλουστο ουρανό. Ένα άλλο ζήτημα που αντιμετωπίσαμε ήταν οι δρόμοι και οι γέφυρες γύρω από το Μόντρεαλ. Φαινόταν ότι παντού όπου ταξιδεύαμε υπήρχε οδοποιία. χαρακτηρίζεται από έναν απίστευτο αριθμό βαρελιών πορτοκαλί κατασκευής. Μερικές φορές οδηγούσαμε σε έναν δρόμο το πρωί, για να τον βρίσκουμε κλειστό το βράδυ. Δεν περιμέναμε υπερβολικά μεγάλο χρονικό διάστημα στην κίνηση, αλλά φαινόταν ότι υπήρχαν ασυνήθιστα μεγάλα back-up για ένα Σαββατοκύριακο. Χρησιμοποιήσαμε το σύστημα δημόσιας συγκοινωνίας,

πόλη του Κεμπέκ

Μετά από τρεις ημέρες, αισθανθήκαμε έτοιμοι να προχωρήσουμε και κατευθυνθήκαμε προς την πόλη του Κεμπέκ. Ο προορισμός στην πρωτεύουσα της επαρχίας του Κεμπέκ ήταν ένα Bed and Breakfast στην Παλιά Πόλη. Όταν φτάσαμε, ήταν Ημέρα του Καναδά, οπότε υπήρξαν ορισμένοι κλειστοί δρόμοι και παρακάμψεις. Τελικά, μετά από μια πονηρή πλοήγηση, φτάσαμε στο κατάλυμα μας. Ήταν ένα πραγματικά γραφικό, πέτρινο κτίριο που βρισκόταν σε μια γωνία με θέα στο Parc des Gouverneurs. Στο κάτω μέρος της σκιερής, καταπράσινης περιοχής ήταν το Terrasse Dufferin, ο πεζόδρομος που βρίσκεται στους βράχους μπροστά από το διάσημο ξενοδοχείο Fairmont Le Château Frontenac. Δεδομένου ότι υπήρχε λίγος χώρος στάθμευσης στην Παλιά Πόλη, παρκάραμε με παρκαδόρο το αυτοκίνητό μας και περπατήσαμε παντού τις δύο ημέρες που ήμασταν στο Κεμπέκ.

Ελπίζαμε ότι θα γίνονταν κάποιες ειδικές δραστηριότητες προς τιμήν της Ημέρας του Καναδά. Ήταν λίγοι, αλλά συνολικά η ατμόσφαιρα ήταν χαμηλών τόνων. Μαντέψαμε ότι ίσως η ανεξάρτητη ταυτότητα του Κεμπέκ εξακολουθούσε να εμφανίζεται ακόμη και την Ημέρα του Καναδά. Παρόλα αυτά, ο καιρός ήταν όμορφος και απλά απολαύσαμε τη βόλτα μας στην περιτειχισμένη λοφώδη πόλη, βλέποντας τα ιστορικά κτίρια και βιώνοντας την ενέργεια των συμπολιτών μας.

Η βραδιά μας συνίστατο στην απόλαυση ενός γεύματος σε ένα φιλόξενο εστιατόριο, στην απόλαυση ενός νόστιμου παγωτού βουτηγμένου σε φοντί σοκολάτας, στην οδήγηση στο τελεφερίκ ανάμεσα στο πάνω και στο κάτω μέρος της παλιάς πόλης και στην παρακολούθηση πυροτεχνημάτων προς τιμήν της Ημέρας του Καναδά από την κορυφή του πάρκου Plains of Abraham.

Την επόμενη μέρα, κατευθυνθήκαμε προς την προκυμαία για να κάνουμε άλλη μια κρουαζιέρα στον ποταμό St. Lawrence γύρω από την πόλη του Κεμπέκ. Το πλοίο μας, που πήρε το όνομά του από τον Γαλλο-Καναδό εξερευνητή Λουί Ζολιέ, παρουσίασε μια αφηγημένη ξενάγηση που παρουσίασε ένας κουστουμαρισμένος ξεναγός ντυμένος ως ο διάσημος εξερευνητής. Μίλησε για όλη σχεδόν τη διάρκεια της περιοδείας και παρείχε εκτενή εικόνα για την ιστορία και την ανάπτυξη της πόλης του Κεμπέκ και της γύρω περιοχής. Ήταν απλώς μια ευχάριστη αρχή της ημέρας. Αργότερα το απόγευμα, κάναμε μια ξενάγηση πάνω σε ένα διώροφο λεωφορείο της Παλιάς και Νέας Πόλης.

Μετά το δείπνο στη Rue Saint-Jean, ανεβήκαμε στα τείχη της Παλιάς Πόλης για να παρακολουθήσουμε το ηλιοβασίλεμα. Συνολικά, ήταν μια αξέχαστη μέρα και καθώς γυρνούσαμε στο ξενοδοχείο μας, αρχίσαμε να προγραμματίζουμε την επιστροφή μας στην πόλη.

συμπέρασμα

Την επόμενη μέρα, με το αυτοκίνητο για το σπίτι, αρχίσαμε να αναλογιζόμαστε και να αποσυσκευάζουμε τις αναμνήσεις μας από τα πρόσφατα ταξίδια μας. Εντοπίσαμε πολλούς διαφορετικούς παράγοντες που συνέβαλαν στις εντυπώσεις μας για τις δύο πόλεις που επισκεφτήκαμε. Ουσιαστικά κάναμε παρόμοια ενεργητικά και στα δύο μέρη. Στο Μόντρεαλ, μείναμε έξω από το κέντρο της πόλης και παλέψαμε με την κατασκευή δρόμων. Βρεθήκαμε επίσης να σχεδιάζουμε τον καιρό. Παρόλα αυτά, απολαύσαμε τις δραστηριότητες που σχεδιάζαμε και καταφέραμε σχεδόν όλα όσα είχαμε θέσει να κάνουμε. Στην πραγματικότητα, καλύψαμε μεγάλο μέρος της πόλης και είδαμε περισσότερα μοναδικά αξιοθέατα στο Μόντρεαλ.

Στην πόλη του Κεμπέκ, ακολουθήσαμε μια διαφορετική προσέγγιση και μείναμε στην Παλιά Πόλη. Περπατήσαμε παντού και απολαύσαμε έναν πιο χαλαρωτικό ρυθμό. Ως επί το πλείστον, δεν είχαμε ατζέντα. Στην πραγματικότητα, το μόνο πράγμα που πραγματικά σχεδιάζαμε να κάνουμε ήταν να κάνουμε τη βόλτα με το πλοίο στον ποταμό St. Lawrence.

Μέσα από τη συζήτηση, αρχίσαμε να ανακαλύπτουμε ότι υπάρχουν ορισμένες εμπειρίες που ενισχύουν πραγματικά την αγάπη μας για τα ταξίδια. Υποθέσαμε ότι σίγουρα μας αρέσει η ισορροπία μεταξύ απασχολημένου και χαλάρωσης. Συνειδητοποιήσαμε περαιτέρω ότι όσο λιγότερα μέσα μεταφοράς έχουμε να αντιμετωπίσουμε τόσο το καλύτερο και ότι μας αρέσει πολύ να περπατάμε στα αξιοθέατα όσο το δυνατόν περισσότερο. Επιπλέον, απολαμβάνουμε έναν συνδυασμό προγραμματισμένων δραστηριοτήτων και απρογραμμάτιστων ανακαλύψεων. Για εμάς, αυτοί είναι σημαντικοί παράγοντες που μας βοηθούν να επιλέξουμε ξενοδοχεία, αξιοθέατα και πόλεις προς επίσκεψη.

Σκεφτόμαστε αρκετά την άνεση, τον τόπο και τον χρόνο και έχουμε διαπιστώσει συχνά ότι είναι καλύτερο να πληρώσουμε περισσότερα για να βρεθούμε σε μια τοποθεσία που μας βολεύει παρά να υποβαθμίσουμε για να εξοικονομήσουμε μερικά δολάρια. Επίσης, σίγουρα έχουμε διαπιστώσει ότι είναι συνήθως καλύτερο να προγραμματίζουμε λιγότερο και να αφήνουμε στον εαυτό μας χρόνο να ανακαλύψει. Μας φαίνεται ότι αυτό που λειτουργεί καλύτερα και δημιουργεί τις καλύτερες αναμνήσεις θα είναι μοναδικό για κάθε άτομο ή ζευγάρι. Ανεξάρτητα από όλα τα άρθρα που σας λένε για τον σωστό τρόπο ταξιδιού, κάθε άτομο ή ζευγάρι θα πρέπει να ανακαλύψει τη δική του φόρμουλα.

Για να είμαι σαφής, ο στόχος μου όταν μοιράζομαι την εμπειρία μας δεν ήταν να μιλήσω αρνητικά για το Μόντρεαλ. Είναι μια πόλη παγκόσμιας κλάσης που αξίζει μια επίσκεψη. Στην πραγματικότητα, θα πρέπει να πάτε να δείτε και τις δύο αυτές πόλεις για να πάρετε τη δική σας απόφαση. Όταν το κάνετε, δώστε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να δείτε και τα δύο μέρη και να απολαύσετε τον πολιτισμό και την ενέργεια που προσφέρουν και τα δύο. Παρόλο που είχαμε πολλές ταξιδιωτικές εμπειρίες, δεν έχουμε βρει ακόμα τον τέλειο τρόπο να ταξιδέψουμε. Εξακολουθούμε να μαθαίνουμε και να ανακαλύπτουμε τι δημιουργεί εντυπώσεις και στιγμές που μένουν μαζί μας για μια ζωή. Σε αυτή την εκδρομή, καταλήξαμε ότι στο Μόντρεαλ, επισκεφθήκαμε και ξεναγηθήκαμε σε μια πόλη. Στην πόλη του Κεμπέκ ανακαλύψαμε τον εαυτό μας και την αγάπη μας για τα ταξίδια.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *